Friday, 19 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Սերժ Սարգսյանը դրել է 2018-ի կարևոր ստորագրություններից մեկը

Սերժ Սարգսյանը ստորագրել է Հայաստանի Հանրապետության պետգույքի մասնավորեցման 2017-2020 թվականի ծրագիրը կամ ցանկը, որում ներառված են մասնավորեցման ենթակա պետական ձեռնարկությունները: Մասնավորեցման ցանկացած գործընթաց Հայաստանում ունեցել է բավական խորքային ներքաղաքական, ներիշխանական բնույթ: Բիզնեսի և իշխանության սերտաճման պայմաններում մասնավորեցումը ստանում է բոլորովին այլ երանգ, և գործնականում իշխանությունը պետական ենթակայության ձեռնարկությունները վերածում է սեփական ենթակայության ձեռնարկությունների, այսինքն՝ մասնավորեցման ծրագիրը Հայաստանի իշխող համակարգի համար երկու տասնամյակի ընթացքում գործնականում հանդիսացել է հանրային ռեսուրսը յուրացնելու «լեգիտիմ» եղանակ:

Այժմ ամբողջ խնդիրն այն է, որ պարզ չէ, թե ով է իշխանությունը: Հայաստանում այդ առումով անորոշություն է: Հարցն այն է, թե արդյո՞ք այդ անորոշությունը տարածվելու է նաև մասնավորեցման հերթական գործընթացի վրա, թե՞ այդ գործընթացը լինելու է իշխանության խնդրի լուծման գործիքներից, մեխանիզմներից մեկը: Հայաստանի իշխանության հիմքում կապիտալն է, կապիտալի հարաբերակցությունը: Դե յուրե իշխանությունը կենսունակ է, եթե համարժեք է դե ֆակտո կապիտալի բաշխմանը: 2007 թվականից ի վեր Հայաստանում գործնականում խախտվել է այդ համարժեքությունը:

Իշխանությունը դե յուրե վերաբաշխվել է, սակայն կապիտալի վերաբաշխումը չի եղել սիմետրիկ: Արդյունքն այն է, որ Հայաստանն առանց այն էլ անբարենպաստ արտաքին տնտեսա-քաղաքական կոնյուկտուրայի պայմաններում հայտնվել է խոր տնտեսական ճգնաժամի մեջ: Այդ պայմաններում էլ, փաստորեն, մեկնարկում է հանրային, պետական ռեսուրսի հերթական խմբաքանակի բաշխման գործընթացը և պարզ չէ, դա տեղի է ունենալու այսպես ասած դե յուրե իշխանության հետ սիմետրիան վերականգնելո՞ւ վեկտորով կամ միտումով, թե՞ հակառակը՝ ասիմետրիան խորացնելու: Հարցն այն է նաև, որ ստատիկ չէ դե յուրե իշխանության վիճակը, այստեղ նույնպես կատարվում է ստատուս-քվոյի փոփոխության դինամիկ գործընթաց, և 2018-ից հետո, այսպես թե այնպես, որոշակի աստիճանով փոփոխություն լինելու է, առնվազն նախագահի գերակա պաշտոնի բացակայության պատճառով, նաև կառավարման մոդելից բխող այլ փոփոխությունների, որոնք անխուսափելի թողնելու են իրենց ազդեցությունը ներիշխանական ստատուս-քվոյի վրա:

Մասնավորեցման կամ պարզապես պետական ռեսուրսի «լեգիտիմ» վերաբաշխման նոր փուլը կամ կբալանսավորի այդ գործընթացը, լիարժեք կամ գոնե որոշակի չափով վերականգնելով սիմետրիան և կայունացնելով ճգնաժամային փուլը, կամ կունենա հակառակ՝ ապաբալանսավորող նշանակություն, ինչը նշանակում է, որ 2018-ին ձևավորված նոր դե յուրե իշխանության պարագայում Հայաստանը կշարունակի մնալ դե ֆակտո նույն՝ ասիմետրիկ հարաբերակցության ռեժիմում: Դա նշանակելու է ճգնաժամի շարունակություն: Բայց եթե նախորդ տասնամյակի ճգնաժամը այսպես ասած եղավ դրանից առաջ թեկուզ փուչիկ, բայց երկնիշ աճի բազայի վրա, ասիմետրիայից բխող ճգնաժամի նոր փուլը կկառուցվի արդեն 6 միլիարդ դոլար պետական պարտքի վրա, ինչը կլինի առավել դժվար կառավարելի ճգնաժամ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում