Քարոզարշավի վերջին՝ չորրորդ շաբաթն է մեկնարկել: «Մինչ քարոզարշավը եղած պատկերը որոշակիորեն տարբերվում է այժմ արձանագրված պատկերից, մարդիկ արդեն կողմնորոշվել են, թե որ քաղաքական ուժին են ձայն տալու: Մինչև քարոզարշավն ունեինք երկու առաջատար քաղաքական ուժեր՝ «Ծառուկյան» դաշինքն էր և ՀՀԿ-ն, որոնք ունեին 20 տոկոսից բարձր ցուցանիշներ»,- այս մասին «Առաջին լրատվական»- ի հետ զրույցում ասաց Gallup International Association-ի հայաստանյան ներկայացուցչության տնօրեն Արամ Նավասարդյանը:
Նրա խոսքով՝ քարոզարշավի 15 օրվա ընթացքում առաջատար քաղաքական ուժերը նույն են մնացել, ուղղակի այն ժամանակ մի փոքր առավելություն ուներ «Ծառուկյան» դաշինքը, հիմա մի փոքր առավելություն ունի ՀՀԿ-ն, և դա, ըստ Ա. Նավասարդյանի՝ կապված է Կարեն Կարապետյանի գործոնի հետ, քանի որ վարչապետը բավականին բարձր վարկանիշ ունի:
Արամ Նավասարդյանն ընդգծեց, որ քարոզարշավի ընթացքում աճել է «Ելք»-ի ցուցանիշը:
Մանրամասները՝ տեսանյութում: