Tuesday, 16 04 2024
01:00
«Բոլոր կենդանիներն անկել են». հրդեհի հետևանքները Եվպատորիայի կենդանաբանական այգում
Տուժող է ճանաչվել ՔՊ 5 անդամ
Իսրայելին հարվածելուց հետո Իրանն ավելի բաց է խոսում արտաքին դերակատարների դեմ
00:45
Փարիզը խորհրդակցությունների համար հետ է կանչում Ադրբեջանում իր դեսպանին
Կեղծված փողով գնել է երկու բանկա մուրաբա և մեկ լիտր գինի
Ադրբեջանը վերադառնո՞ւմ է ԵԽԽՎ
Երեխան անզգուշաբար վայր է ընկել 2-րդ հարկի հարևանի տան «կազիրյոկի» վրա, ապա գետնին
Մոսկվայից Վրաստանին «ստալինիզմ» են մաղթում. «ռուսական օրենքի» շահառումները
Մեր քայլերը պետք է պարզ լինեն Իրանին. անորոշությունը նվեր է «զախարովաներին»
Խուզարկություն՝ Առողջապահության նախարարությունում և Ուիգմոր կլինիկայում․ տնօրենը բերման է ենթարկվել
Մեկնարկել է ռուսական խաղաղապահ կոնտինգենտի դուրսբերման գործընթացը
00:15
«Իսրայելի և Իրանի հակամարտությունը Մերձավոր Արևելքը հասցրել է «անդունդի եզրին»». Բորել
00:00
Սերբիայի նախագահն Ալիևից օգնություն է խնդրել
Բագրատունյաց փողոցում 22 ավտոտնակ կքանդվի, տարածքը կբարեկարգվի
Սևանա լիճ թափվող գետերում դիտվել է ջրի ելքերի որոշակի ավելացում
Նման քաղաքական որոշում չկա, դա իմ անձնական կարծիքն է. Անդրանիկ Քոչարյանը` Ցեղասպանության զոհերի ցուցակներ կազմելու մասին
Էրդողանը նշել է Իսրայելի և Իրանի միջև լարվածության պատասխանատուի անունը
Վարդան Այվազյանը անցնում է ապօրինի գույքի բռնագանձման գործով
Ռուսաստանի «ուղղահայացը» եւ Արեւմուտքի «զուգահեռականը». ռուսական զորախումբը հեռանու՞մ է ԼՂ-ից
Սահմանազատումը, 4 գյուղերը ռուս-ադրբեջանական հիբրիդային կոնցեպտներ են, Բաքվին խաղաղություն պետք չէ
Վրաստանը փորձում է բարձրացնել իր գինը. ի՞նչ ռիսկեր կան Հայաստանի համար «թանկացումների» այս փուլում
21:50
Ամստերդամի քաղաքապետը կոչ է արել կարգավորել կոկաինի և էքստազիի վաճառքը
21:40
Լուկաշենկոն երեք շրջանների նահանգապետերին սպառնացել է հաշվեհարդարով
21:30
Ղազախստանում հեղեղումների պատճառով պետական միջոցների խնայողության խիստ ռեժիմ է մտցվել
21:20
Պուտինը Ռայիսիի հետ զրույցում Իրանի և Իսրայելի խելամիտ զսպվածության հույս է հայտնել
Բաքվի հանցանքները՝ ՄԱԿ-ի դատարանում. ինչ արդյունքներ ակնկալել
21:10
Իրանն իր հարևանների անվտանգությունը համարում է իր անվտանգությունը․ դեսպան Սոբհանի
Երեւան-Էր Ռիյադ. կլինի՞ բարձր մակարդակի պայմանավորվածություն
21:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
20:50
Պենտագոնի ղեկավարն առաջին հեռախոսազրույցն է ունեցել Չինաստանի պաշտպանության նոր նախարարի հետ

Ասպիրինով դիակները չեն բուժվում. «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ»-ը փաստացի չի ծառայում իր նպատակին

«Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ընկերությունում առկա խնդիրների շուրջ «Առաջին լրատվական»- ի հետ զրույցում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարարության երկաթուղու վարչության նախկին պետ Արսեն Մկրտչյանը անդրադարձավ դիտարկմանը, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ընկերությունը, որ պետք է հանդիսանար բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կարևոր օղակներից մեկը՝ կրճատելով մեր կախվածությունը Լարսից, փաստացի չի ծառայում իր նպատակին:

«Սկզբնական ժամանակահատվածում՝ 2008թ. հունիսի 1-ից, երբ որ մեկնարկեց կոնցեսիոն կառավարման պայմանագիրը, բեռների հիմնական մասը՝ ցորենը և նավթը, բերվում էին երկաթուղով և ծավալները բավականին գոհացուցիչ էին, և բեռնափոխադրումների այլընտրանքային այդ ճանապարհն աշխատում էր և այսօր էլ աշխատում է, սակայն այն լիարժեք այլընտրանք չդարձավ գործող Լարսի ճանապարհին, որովհետև ի սկզբանե «Հարվկովկասյան երկաթուղու» սակագնային քաղաքականությամբ մրցակցային գին չէր առաջարկվում, և բեռնափոխադրողների մի ստվար զանգված տեղափոխվեց դեպի ավտոմոբիլային ճանապարհ»,- նշեց Ա. Մկրտչյանը:

Արսեն Մկրտչյանի խոսքով՝ 174 միլիարդ դրամի պարտավորություն կար, որ ընկերությունը պետք է ներդներ, որից 110 միլիարդն արդեն փաստացի ներդրված է համարվում, բայց դրա արդյունավետությունը չկա, ընկերությունը բացարձակապես դրական շարժ չի գրանցել իր գործունեության մեջ: «Ամենավրդովեցնող խնդիրն այն է, որ ներդրումներն արդյունավետ չեն եղել, ներդրման արդյունքում չեն էժանացել փոխադրման ծախսերը, չեն էժանացել ուղևորափոխադրումները, չեն կրճատվել բեռների տեղ հասցնելու ժամկետները»:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

 

 

 

Լուսանկարը՝ armeniasputnik.am-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում