Thursday, 18 04 2024
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
13:50
ԱՄՆ-ի կողմից Հայոց ցեղասպանության ճանաչմանն ու դատապարտմանը պետք է հետևեն իրական հետևանքներ․ Ադամ Շիֆ
Ռուսաստանը երբեք ինքնակամ դուրս չի եկել իր ներկայության գոտուց. պարտադրված քա՞յլ, թե՝ գործարք
13:40
Կոնգրեսական Գուս Բիլիրակիսը տարածաշրջանում Թուրքիայի գործողություններն աններելի է համարում
13:30
Կոնգրեսական Մըքքլինթոքը Թուրքիային կոչ է արել ճանաչել Հայոց ցեղասպանությունը
13:20
Հայ ժողովուրդը կրկին ոտքի կկանգնի, ինչպես դա արեց Ցեղասպանությունից հետո․ ԱՄՆ կոնգրեսական
Սամվել Վարդանյանը տուժող է ճանաչվել
Հարավային Կովկասում խաղաղության հաստատման հարցում պատրաստ ենք աջակցել Հայաստանին. Լիտվայի վարչապետն՝ Ալեն Սիմոնյանին
Թբիլիսիում բողոքի ցույցերի երրորդ օրն է. կան ձերբակալվածներ
Հայաստանն ու Սաուդյան Արաբիան պայմանավորվել են խթանել կապերը թվային կառավարման ոլորտի առաջատար ընկերությունների միջև
13:00
Բրեդ Շերմանը կարևորում է ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածներին տրամադրվող օժանդակության ընդլայնումը և Ադրբեջանին տրվող բոլոր օգնությունների կրճատումը
Միրզոյանը սաուդական կողմն առաջարկել է «ճանապարհային քարտեզ» փոխհամաձայնեցնել
ԼՂ-ից 330 ուսուցիչ մարզային դպրոցներում աշխատանքի է անցել առանց մրցույթի՝ 30% հավելավճարով
«Բրյուսովի համալսարան» անորոշ անունը ժամանակավրեպ է. այն պետք է վերադառնա իր նախկին կոչմանը
Թարգմանիչների խնդիր ունենք. Փաշինյանը` Բրյուսովի համալսարանի նոր ռեկտորին
Որ հիվանդությունների դեպքում է սահմանափակվում զինծառայությունը. ներկայացնում է ՊՆ նախարարը
Մարդու ուղեղում կիստա կա, բայց հնարավոր չէ իմանալ՝ իրենն է, թե տիպային կիստա է «քսերոքս» արած
Նորակառույց դպրոցները դասապրոցեսից հետո չեն կողպվելու՝ դառնալու են համայնքային կենտրոններ
12:30
Մինչև 1% cashback Wildberries-ում IDBank-ի քարտով վճարելիս
Արցախից բռնի տեղահանված 500 ուսուցիչ աշխատանքի է անցել ՀՀ դպրոցներում
Դպրոցներում առանձնացվել է վարչատնտեսական կառավարումը. «դե օրինակ թուղթը, կավիճը միատեսակ կլինեն»
12:20
Team-ը դարձել է CaseKey կրթական ակադեմիայի գործընկերը
12:10
Սահմանապահ Կոթիում նոր փողոցներ են լուսավորվել՝ ավտոմատ և հեռավար կառավարմամբ
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
36 կգ ոսկյա ձուլակտորների հափշտակման գործով 12 անձ է անցնում
Ու՞մ դիմաց է Ռուսաստանը մերկացնում Կովկասյան ճակատը
11:45
Դուբայի օդանավակայանում քաոսային վիճակ է ստեղծվել փոթորկի և հեղեղների հետևանքով
Երևանի Կողբացի փողոցի 36/3 հասցեում կառուցված համալիրից 235,8 քմ մակերեսով տարածքը կվերադարձվի պետությանը
11:15
ԱՄՆ-ն Իսրայելին 26, Ուկրաինային՝ 61 մլրդ դոլար կտրամադրի
Ուղիղ. ՀՀ կառավարության հերթական նիստը

Ինչքան կթեժանա հայկական երկաթուղին

Ռուս-թուրքական լարումն ու Նորք-Մարաշում իրականացված հատուկ օպերացիան Հայաստանում թելադրեցին տեղեկատվական նոր օրակարգ՝ հետին պլան մղելով տնտեսականը, որը մինչ այդ կարծեք թե 2016 թվականի պետբյուջեի խորհրդարանական քննարկումների, ինչպես նաև Երևանում հայ-ամերիկյան տնտեսական մի քանի կարևոր միջոցառումների արդյունքում եկել էր առաջնային պլան: Մինչդեռ այստեղ զարգացումները պակաս հետաքրքիր, և Հայաստանի համար ըստ էության պակաս նշանակություն ունեցող չեն:

Եվ այս կոնտեքստում, իհարկե, առանձնահատուկ ուշադրության արժանի է Հարավկովկասյան երկաթուղիներ ընկերության շուրջ ստեղծված վիճակը: Հայաստանի տնտեսական մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովը թերություններ է արձանագրել այդ ընկերության աշխատանքում: Իսկ ընկերությունը, ինչպես հայտնի է, պատկանում է «Ռուսական երկաթուղիներին»:

Հարավկովկասյան երկաթուղիները հավատարմագրային կառավարում է իրականացնում Հայաստանի երկաթուղային ենթակառուցվածքում, սակայն ինչպես պարզվեց բյուջե 2016-ից, Հայաստանի կառավարությունը տարեկան մի քանի հարյուր միլիոն դրամի փոխհատուցում է տրամադրում ընկերությանը կորուստների համար: Այսինքն՝ մենք, ըստ էության, ունենք անարդյունավետ աշխատող մի ընկերություն, որը ըստ ՏՄՊՊՀ-ի, նաև անարդյունավետ է կառավարվում: Այսինքն՝ կան բոլոր հիմքերը կարծելու, որ այստեղ հասունանում է մի նոր ՀԷՑ-ի պատմություն, պարզապես էլեկտրական ցանցերի փոխարեն խոսքը երկաթուղային ցանցերի մասին է:
Ավելին՝ Ռուսաստանում նույնիսկ կարծիքներ են հնչում, որ «Ռուսական երկաթուղիները» կարող է հրաժարվել Հայաստանի երկաթուղու հավատարմագրային կառավարումից: Սա, իհարկե, իր հերթին կնշանակի բավական հետաքրքրական և՛ տնտեսական, և՛ քաղաքական պրոցեսներ:

Առայժմ իրադարձություններից առաջ ընկնել, իհարկե, պետք չէ, սակայն հայկական երկաթուղուց ռուսական ընկերության հրաժարումը, ըստ էության, կարող է նշանակել, որ Մոսկվան չի տեսնում այդ երկաթուղու տարածաշրջանային հեռանկար, քանի որ միայն այդ հեռանկարն է, որ Ռուսաստանի համար գրավիչ էր դարձնում հայկական երկաթուղու կառավարումը: Այսինքն՝ սա կլինի ազդակ, որ Հայաստանի ցամաքային երկաթուղային շրջափակվածությունը դեռ շատ երկար է պահպանվելու:

Մյուս կողմից, սակայն, եթե խնդիրը դիտարկենք այլ կերպ, ապա հարց է առաջանում, թե արդյո՞ք հայկական երկաթուղում ռուսական ներկայացվածությունը ինչ-որ իմաստով արգելակ չէ տարածաշրջանային որոշակի հեռանկարների հարցում Հայաստանի նոր գործընկերներ ներգրավելու համար: Եվ ուրեմն, եթե Ռուսաստանը հանձնում է երկաթուղին, ապա սա կարող է հնարավորություն լինել նոր գործընկեր ներգրավելու և տարածաշրջանային ընդգրկումով դիտարկումներ անելու համար:

Իհարկե, այստեղ էլ, բնականաբար, առաջանում է հարցը, թե ում է հանձնելու Ռուսաստանը երկաթուղին: Որովհետև, վերջին հաշվով, կրկին կա ՀԷՑ-ի օրինակը, երբ դե յուրե հանձնումը ակնհայտ փաստ է, իսկ դե ֆակտոն՝ մեղմ ասած վիճելի:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում