ԱՄՆ-ում 2015-ին շշալցված ջրերի վաճառքը 7 տոկոս կկազմի: Նման տեմպի պահպանման դեպքում 2017-ին ԱՄՆ-ում շշալցված չգազավորված ջուրն ավելի շատ կվաճառվի, քան գազավորված ըմպելիքը: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը:
Պարբերականը գրում է, որ 2014-ին Nestle ընկերությունն ավելի շատ խմելու շշալցված ջուր է վաճառել, քան Dr Pepper Snapple Group-ը գազավորված ըմպելիք: Վաճառքի ծավալներով Nestle-ն «գցել է» Dr Pepper-ին 3-րդ տեղից` ԱՄՆ-ում ոչ ալկոհոլային ըմպելիքների ամենախոշոր արտադրողի ցուցակից: Շշալցված ջրի հանրաճանաչությունը բացասաբար է ազդում Coca-Cola և PepsiCo-ի վաճառքի վրա: