Thursday, 25 04 2024
Ալիևին դեռ զսպում են, անզուսպ է 5-րդ շարասյունը. «Նոյեմբերի 9»-ի շահառուները ակտիվացել են
Ալիևը փոքր զիջման գնաց Արևմուտքի ճնշմամբ. սա է քիչ թե շատ արդյունավետ սահմանազատման միակ միջոցը
Ստամբուլում օդի աղտոտվածությունը հասել է վտանգավոր մակարդակի
Նիկոլ Փաշինյանը հանդես է եկել սահմանազատման գործընթացի մասին զեկույցով
Իլհամ Ալիևը ժամանել է Գերմանիա
ՌԴ իրավապահների, Ռումինիայի և Լեհաստանի Ինտերպոլի կողմից հետախուզվողներ են հայտնաբերվել «Զվարթնոց» օդանավակայանում
22:45
Վիվա-ՄՏՍ. Արևային ֆոտովոլտային կայան՝ սահմանապահ Երասխի մանկապարտեզում
Էրդողանի «իրաքյան գամբիտը»
Նոյեմբերի 9-ին պետք է հետ կանչել «նոյեմբերի 9»-ի փաստաթուղթը
Ալիևը ստում է. սահմանազատման առաջարկը եկել է ԱՄՆ-ից
Սահմանազատումը մտել է Կիրա՞նց. հակասական քարտեզներ
Ալիևը խուսափում է Արևմուտքից. ԱԳ նախարարների Ղազախստանում հանդիպումը դրա մասին է
Կինը ոտքով ու ձեռքով հարվածներ է հասցել ոստիկանին․ Այժմ նրան որոնում են
2023Թ․ Համաշխարհային ռազմական ծախսերը հասել են պատմական առավելագույնին
Հայաստանի շանսը
Հետախուզման մեջ գտնվող ԱՄՆ քաղաքացի բժիշկը հանձնվել է ԱՄՆ-ին
21:30
Շվեդիայի վարչապետը հայտարարել է ՆԱՏՕ-ին պաշտոնական ինտեգրման ավարտի մասին
ԱԺ ՄԻՊ և հանրային հարցերի մշտական հանձնաժողովին են ներկայացվել ՀՀ ՄԻՊ- ի գործունեության տարեկան հաղորդումը և զեկույցը
Քրեական աստիճանակարգության բարձրագույն կարգավիճակ ունեցողը մեղադրվում է ծեծի և խուլիգանության համար
Դեպի ուր կհոսեն ներքաղաքական «ստորջրյա» լիցքերը
Ռուբեն Վարդանյանին թույլ է տրվել խոսել ընտանիքի հետ. hարազատները խնդրել են դադարեցնել հացադուլը
Իսրայելի ռազմաօդային ուժերը հարվածներ են հասցրել Լիբանանում «Հեզբոլլահի»-ի օբյեկտներին
20:30
Ջամայկայում հայտարարել են հանրապետություն հռչակվելու մտադրության մասին
20:20
Հայիթիի վարչապետի հրաժարականից հետո այդ պաշտոնը ժամանակավորապես վստահվել է Միշել Պատրիկ Բուավերին
ՀՀ ԱԺ նախագահը և Սենատի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամական խմբի ղեկավարը քննարկել են Հայաստան-ԵՄ վիզաների ազատականացումը
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
19:50
ՄԱԿ-ի հատուկ զեկուցողը կոչ է անում պատժամիջոցներ սահմանել Իսրայելի դեմ
Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին տեղադրվել է 20 սյուն
Հիվանդության 829 կեղծ պատմագրի հիման վրա պետությունից հափշտակվել է մոտ 263,5 մլն հազ. դրամ. գործն ուղարկել է դատարան
Սիրիայի խորհրդարանի փոխնախագահն աջակցություն է հայտնել ՀՀ և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ու սահմանագծման գործընթացին

«Սահմանադրական բարեփոխումների 2 տարբերակ ներկայացնելը կլինի ոչ պրոֆեսիոնալ»

Երեկ քաղաքացիական հասարակության մի շարք ներկայացուցիչներ պատգամավորների ու Սահմանադրական բարեփոխումների մասնագիտական հանձնաժողովի անդամների հետ քննարկում էին քաղաքացիական հասարակության դերը սահմանադրական բարեփձոխումների գործընթացին: Քննարկմանը ներկաների մեծամասնությունը գտնում էր, որ քաղաքացիական հասարակության դերը շատ մեծ է այս գործընթացին: Քաղաքացիական հասարակութունը կարող է համախմբվել եւ վճռորոշ պահին ասել իր խոսքը, իրավիճակ փողել, ընդվզել:

«Առաջին լրատվական»-ը քննարկմանը ներկա ԱԺ ՀՅԴ խմբակցության պատգամավոր Արծվիկ Մինասյանից հետաքրքրվեց՝ արդյոք քաղաքացիական հասարակության կարծիքը՝ կապված սահմանադրական բարեփոխումների հետ, կարո՞ղ է էական լինել, եթե հաշվի առնենք, որ ինչպես սահմանադրական բարեփոխումների, այնպես էլ կառավարման համակարգի և այլ վճռորոշ հարցերի շուրջ կայացվում են քաղաքական որոշումներ:

Իհարկե՝ կարևոր է, իհարկե՝ էական է: Եթե քաղաքացիական հասարակությունը բովանդակային առաջարկներ կատարի, ես կարծում եմ՝ ոչ միայն մասնագիտական հանձնաժողովը, այլ նաև մենք՝ բոլոր քաղաքական ուժերս, կարող ենք վերցնել այդ գաղափարները և առաջ մղել: Մեր ասածն էլ սա է, որ քաղաքացիական հասարակությունը պետք է ակտիվանա: Նույն շարժումները այսօր ինչո՞ւ են անտեսված. զուտ այն պատճառով, որ սահմանադրական կարգավորման շրջանակներում այս շարժումների առաջարկները ոչինչ չեն նշանակում: Մենք ուզում ենք, որ փոփոխությունները հենց այդ նպատակը հետապնդեն, որպեսզի այդ շարժումները մասնակից լինեն կառավարմանը, ժողովրդավարությունը լինի հիմնական կարգավորող նորմերից մեկը՝ սահմանադրական փոփոխությունների ներքո: Սրանք բոլորը փոխկապակցված խնդիրներ են: Եթե այսօր արհամարհում կամ անտեսում ենք քաղաքացիական հասարակությանը, նշանակում է՝ չենք ուզում սահմանադրական մակարդակով էլ նրանց գրավել կառավարման մեջ, մինչդեռ մենք հակառակը՝ ասում ենք, որ պետք է ակտիվանանք և բովանդակային պահանջներ ներկայացնենք, որպեսզի հենց նույն քաղաքացիական հասարակության խոսքը կշիռ ունենա, պետական մարմինները՝ լինի խորհրդարան, նախարարություն, նախագահ, թե այլ մարմին, քաղաքացիական հասարակության խոսքն ընկալեն, ընդունեն և ընթացք տան։ Նույնիսկ եթե չընդունվի համապատասխան որոշում, գոնե նրանց առաջարկները լսելի, քննարկելի կդառնան։

Հասկանում եմ, որ դա վստահության պակաս է, բայց չի նշանակում, որ եթե որևէ մեկի հանդեպ վստահություն չկա, ապա պետք է ձեռքներս ծալենք ու նստենք՝ կամ մերժենք, կամ խռովենք, կամ հեռանանք: Այդպես չի, պայքարը հենց դա է, որ պետք է կարողանաս քո տեսակետը ավարտին հասցնել, լսելի դարձնել։ Իսկ եթե չես ձգտում դրան, նշանակում է՝ պատրաստ չես լավ կառավարություն ունենալուն:

Հնարավոր է՝ հանրաքվեին Սահմանադրական բարեփոխումների երկու տարբերակ դրվի: Որքանո՞վ է Ձեզ համար ընդունելի երկու տարբերակի առկայությունը:

Ես դա համարում եմ ոչ պրոֆեսիոնալ մոտեցում: Չի կարող երկու տարբերակ դրվել շատ պարզ պատճառով՝ սահմանադրական փոփոխությունների նախագիծը մեկն է, նախաձեռնության սուբյեկտը երկուսն են՝ ԱԺ կամ նախագահ: Եթե նախագահի կողմից ներկայացվում է տարբերակ, դա կարող է լինել մեկ նախաձեռնություն, եթե ԱԺ-ն ստեղծի իր տարբերակը, կլինի մրցակցություն և կնշանակի, որ առնվազն քաղաքական մեծամասնությունը կողմ է քվեարկել մի տարբերակի, որը տարբերվում է հանրապետության նախագահի տարբերակից, իսկ հանրապետության նախագահը այսօր ունի քաղաքական մեծամասնություն և նրա ներկայացուցիչն է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում