Saturday, 20 04 2024
Երևանում քաղաքացին երկորրդ հարկից ընկել է նկուղային մակարդակում գտնվող հորը
18:30
Ֆինլանդիան ԵՄ-ից փող է խնդրել Ռուսաստանին սահմանակից շրջանների համար
18:15
Սերբիան դեմ կլինի ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայում Սրեբրենիցայի վերաբերյալ սպասվող բանաձեւին
Համապարփակ պաշտպանության ունակ է համախմբված ժողովուրդը. այն, ինչ մեզ պակասում է
Փրկարարներն Աբովյան քաղաքից Նուբարաշեն տանող ճանապարհի հարակից ձորակից դի են դուրս բերել
Իրանը ռևերանս արեց ՌԴ-ին և Թուրքիային. ԵՄ ներկայության ընդլայնումը միանշանակ խնդիրներ է բերելու
ԵՄ անդամ դառնալու դեպքում Վրաստանը կվերանայի «օտարերկրյա գործակալների մասին» օրենքը
Արևմուտքը չի ուզում տեսնել փլուզվելու գնով շրջադարձ կատարող Հայաստան
Ապօրինի զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնման միջոցառումները շարունակվում են
Ինչ հարց են լուծել Հայաստանն ու Ադրբեջանը
Թուրքիան և Եգիպտոսը համակարգում են Գազայի հատված օգնություն հասցնելու ջանքերը․ Հաքան Ֆիդան
16:30
Դելիմիտացիա Տավուշում. ռիսկեր և հնարավորություններ
16:15
ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը պատրաստվում է հաստատել Ուկրաինային շուրջ 61 մլրդ դոլարի ռազմական օգնության փաթեթը․ BBC
16:00
ԱՄԷ-ն կարծում է, որ Պաղեստինի անդամակցությունը ՄԱԿ-ին կնպաստի տարածաշրջանում խաղաղ գործընթացին
Դպրոցում աշակերտը պնևմատիկ ատրճանակով կրակոց է արձակել իր հետ վիճաբանողների ուղղությամբ
Գազայի հատվածում Իսրայելի օպերացիայի հետևանքով մեկ օրում 37 մարդ է զոհվել
Ժողովուրդ ջան, ձեզ խաբող չկա, ձեր հետևից սև գործ անող չկա. Վահե Ղազարյան
Պատրաստվում ենք դե յուրե հիմնավորել Արծվաշենի՝ Հայաստանի մաս լինելը. վարչապետ
Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանապահ ծառայությունների ղեկավարները պետք է պայմանավորվեն, թե ծառայությունը ոնց են իրականացնելու. Փաշինյան
Պետք է երկուստեք ապահովենք, որ սահմանի երկու կողմերում մարդիկ ապահով ապրեն. ՀՀ վարչապետ
Փաշինյանը վստահեցրեց՝ եթե սահմանազատման գործընթացում ինչ-որ տների հետ կապված խնդիր լինի, պետությունը նոր տներ կկառուցի
Կան ուժեր, որոնք ուզում են, որ Հայաստանի պետականությունը զարգանա ֆորպոստի տրամաբանությամբ․ Նիկոլ Փաշինյան
Փաշինյանը կարծում է, որ Հայաստանի ու Ադրբեջանի վերջին պայմանավորվածությունը նվազեցրել է անվտանգային ռիսկերը սահմանի երկայնքով
Սա ձեռքբերում է Ադրբեջանի համար, բայց սա էական ձեռքբերում է նաև Հայաստանի համար․ Նիկոլ Փաշինյան
Վրաստանում շարունակվում են բողոքի ակցիաներն՝ ընդդեմ «Օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրենքի
ԵՄ առաքելությունը քննադատողները աջակցում են Հայաստանի անվտանգության թշնամիներին
13:50
Ռուսաստանը հարվածներ է հասցրել Զապորոժիեի արդյունաբերական ենթակառուցվածքին
Անկասկած կարող ենք հավակնել շատ ավելի լուրջ գումարների. արդյունավետության ապացույց է պետք Արևմուտքին
Պատգամավորը կարևոր ձեռքբերում է համարում սահմանազատումն Ալմաթիի հռչակագրի հիման վրա իրականացնելու շուրջ Հայաստանի ու Ադրբեջանի պայմանավորվածությունը
Նման մեթոդներով խուլիգանության դեմ չեն պայքարում. բռնապետական համակարգին է բնորոշ

Եվրոպայի խորհուրդը որակազրկել է Արմեն Հարությունյանին, Արա Ղազարյանին և Նելիկ Հարությունյանին

Նախօրեին ուշ երեկոյան հայտնի դարձավ, որ Սերժ Սարգսյանն ուժը կորցրած է ճանաչել ՄԻԵԴ դատավորի պաշտոնում առաջադրվող թեկնածուների ընտրության վերաբերյալ իր իսկ հրամանագիրը, որը կայացրել էր անցած տարի հոկտեմբերի 13-ին: «Առաջին լրատվականն» արդեն տեղեկացրել է, որ Եվրոպայի խորհրդի Խորհրդարանական վեհաժողովը հետաձգել է ՄԻԵԴ-ում Հայաստանի դատավորի ընտրությունը՝ այն հունվարի 26-ին մեկնարկող ձմեռային նստաշրջանից տեղափոխելով գարնանային նստաշրջան, որը տեղի է ունենալու ապրիլ ամսին: Բնականաբար, տեղի չեն ունենալու նաև հաղթող համարված թեկնածուների՝ Մարդու իրավունքների նախկին պաշտպան Արմեն Հարությունյանի, ՀՀ գլխավոր դատախազության միջազգային իրավական կապերի բաժնի պետ Նելիկ Հարությունյանի և «Իրավունքի գերակայություն» իրավապաշտպան հասարակական կազմակերպության և «Ֆորում» իրավունքի կենտրոն հասարակական կազմակերպության մասնակից Արա Ղազարյանի հետ ԵԽԽՎ-ում հունվարի 16-ին նշանակված հարցազրույցները, ինչի մասին հայտարարություն էր տարածվել: Իսկ մինչև ապրիլ ամիս անցկացվելու է ՄԻԵԴ-ում ՀՀ դատավորի թեկնածուների նոր մրցույթ:

Նախօրեին նախագահականի տարածած հայտարարության մեջ նշվում էր, որ Ս. Սարգսյանն ուժը կորցրած է ճանաչել հոկտեմբերի 13-ի իր հրամանագիրը՝ հաշվի առնելով ԵԽ Նախարարների կոմիտեի ՄԻԵԴ-ի դատավորի ընտրության համար թեկնածուների վերաբերյալ փորձագետների խորհրդատվական խմբի կարծիքը: Այդ կարծիքից հետևում է, որ «ցուցակում ընդգրկված տարբեր սեռերի թեկնածուները պետք է հավասարապես և ամբողջովին համապատասխանեն Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայի 21-րդ հոդվածի 1-ին մասի բոլոր պահանջներին, այդ թվում՝ ճանաչված իրազեկ իրավագետ լինելու չափանիշին»:

ՄԻ եվրոպական կոնվենցիայի 1-ին մասը պահանջում է, որ «դատավորները պետք է ունենան բարոյական բարձր նկարագիր և բավարարեն դատական բարձր պաշտոններում նշանակվելիս ներկայացվող պահանջները կամ լինեն ճանաչված իրազեկ իրավագետներ»: Տարածված հաղորդագրությունից կարելի է եզրակացնել, որ թեկնածուները հավասարապես չեն համապատասխանել այս կոնվենցիայի պահանջներին: Իսկ այս երկու ամիսներին ԵԽԽՎ-ի հետ ՄԻԵԴ-ում ՀՀ դատավորի ընտրության հետ կապված բանակցությունները կամ քննարկումները, ամենայն հավանականությամբ, վարել է Ստրասբուրգում Հայաստանի ներկայացուցիչ Արմեն Պապիկյանը: Վերջինս, հիշեցնենք, ՀՀԿ-ական պատգամավոր Խոսրով Հարությունյանի փեսան է: Մենք փորձեցինք Ա. Պապիկյանից բացատրություններ ստանալ, թե ԵԽԽՎ-ն, այնուամենայնիվ, ինչու չի ընդունել հայաստանյան մրցույթի արդյունքները: Վերջինս, սակայն, հրաժարվեց մեկնաբանություններ տալուց՝ ուղղորդելով արտաքին գործերի նախարարություն: Նախարարությունից նույնպես մենք չկարողացանք պատասխան ստանալ և փորձեցինք որոշակի մեկնաբանություններ ստանալ «Իրավունքի Եվրոպա միավորման» ներկայացուցիչ Տիգրան Եգորյանից: Նշենք, որ այս կազմակերպությունը հետևել էր հիշյալ մրցույթին, և նրա շնորհիվ հայտնի դարձավ, թե ՄԻԵԴ-ում ՀՀ դատավորի մրցութային գործընթացներում ինչ խախտումներ են տեղի ունեցել:

– Պարոն Եգորյան, նախագահականի հաղորդագրությունից կարելի՞ է ենթադրել, որ այս երեք թեկնածուներից Նելիկ Հարությունյանն է խնդրահարույց եղել:

– Ոչ: ՊարզապեսՆ. Հարությունյանն է նշանակվել առավել բարձր միավոր հավաքած թեկնածուներից Վիգեն Քոչարյանի փոխարեն: Բայց դա չի նշանակում, որ խնդրահարույցը նա է: Հաղորդագրության մեջ հստակ գրել են, որ, ըստ խորհրդատվական հանձնաժողովի խորհրդատվության, ցուցակը չի համապատասխանում կոնվենցիայի 21-րդ հոդվածի 1-ին մասին՝ իրազեկ ու ճանաչված իրավագետ լինելու չափանիշին: Երբ կոմիտեն ասում է, որ ցանկի թեկնածուները պետք է համապատասխանեն այդ չափանիշներին, նշանակում է, որ ներկայացված ցուցակի թեկնածուները չեն համապատասխանում: Սա նշանակում է, որ թեկնածուները համարվում են որակազուրկ խորհրդատվական հանձնաժողովի կողմից:

– Իսկ Եվրոպայի խորհրդի համար ի՞նչ հանգամանքներ են հիմք ծառայել, որ հայաստանյան մրցույթը հաղթած թեկնածուներին չեն համարել իրազեկ ու ճանաչված իրավագետ լինելու չափանիշին համապատասխան:

– ԵԽ մասնագիտական հանձնաժողովն է այդ կարծիքը տվել, որի բացասական խորհրդատվության համար, կարծում եմ,- թող անհամեստ չթվա,- անկյունաքարային է եղել մրցույթի և մրցույթի ընթացքում հանձնաժողովի անդամների կողմից տրված պատասխանների վերաբերյալ մեր կողմից ներկայացրած սպառիչ վերլուծական զեկույցը:

– Իսկ դուք ի՞նչ աղաղակող թերություններ էիք ներկայացրել, որ ԵԽ խորհրդատվական հանձնաժողովը հիմք է ընդունել և նման կարծիք հայտնել:

– Մեր կողմից իրականացված դիտորդական առաքելության շրջանակներում բացահայտվեցին կոնվենցիայի 21-րդ հոդվածի առաջին մասին չհամապատասխանելու՝ հենց այն նույն ճանաչված և իրազեկ չլինելու հանգամանքները, որոնք նշել է խորհրդատվական մարմինը: Հարցազրույցների ընթացքում նրանց տրված պատասխանների վերլուծությունն ակնհայտ էր դարձնում նրանց՝ դատավորի պաշտոնի համար ոչ կոմպետենտության հանգամանքը:

– Այսինքն՝ երեք թեկնածուների դեպքում էլ դուք նման անհամապատասխանությո՞ւն եք նկատել:

– Երեքի հարցազրույցների արդյունքներն էլ ամփոփ ներկայացված էին զեկույցում, բայց դրանց, ըստ էության, կարելի է նաև ավելացնել երեքի՝ դատավոր դառնալու ցանկության շարժառիթների վերաբերյալ հայտարարագրերը, որոնք նույնպես բավական խոսուն են:

– Եթե Ս. Սարգսյանն ուժը կորցրած չճանաչեր իր հրամանագիրը, ԵԽ-ն ի՞նքը կմերժեր այստեղ անցկացրած մրցույթի արդյունքները:

– Այդ խորհրդատվական հանձնաժողովը շատ լուրջ մարմին է: Այն ստեղծվել է, քանի որ վերջին ժամանակահատվածում եվրոպական դատարանի հեղինակությունը լուրջ մտահոգություն է առաջացրել ԵԽ-ի համար, և հատկապես խնդրահարույց է ՀՀ-ի նման երկրների կողմից ներկայացված ոչ կոմպետենտ դատավորների հարցը: Եվ դա բացառելու համար էլ ստեղծվել է այդ խորհրդատվական մարմինը, որի խորհրդատվությունը շատ կարևոր է ԵԽ-ի համար: ԵԽԽՎ-ն և ենթակոմիտեն միշտ հետևում են այդ խորհրդատվությանը, հետևաբար՝ այո, եթե այդ ցուցակն այդ մարմնի կողմից արժանացել է բացասական կարծիքի, ապա ենթակոմիտեի կողմից այն մերժվելու էր:

– Այդ դեպքում ի՞նչ էր նշանակում անցած տարեվերջին տարածված այն հաղորդագրությունը, թե ԵԽԽՎ-ն հաստատել է մեր երեք թեկնածուների ցանկը:

– Դա մեզ էլ է հետաքրքիր, և կարծում եմ, որ հանրությանը դեռ պետք է բացահայտել այդ խոհանոցը: Առաջին հերթին պետությունը պետք է բացահայտի, թե ինչ է նշանակում այդ հաղորդագրությունը, և այն ինչ հիմքեր ուներ: Հստակ է մի բան, որ պետությունը պաշտոնապես ցուցակ չէր ներկայացրել ԵԽ, հետևաբար ո́չ հարցազրույցների նշանակման, ո́չ էլ ցանկի հաստատման վերաբերյալ ԵԽ կողմից ծանուցման մասին խոսք լինել չէր կարող:

– Այսինքն՝ իրականությանը չի՞ համապատասխանում այն հայտարարությունը, թե հունվարի 16-ին այդ թեկնածուները Ստրասբուրգում պետք է հարցազրույցի մասնակցեին:

– Այդպիսի տեղեկություն ՀՀ-ն ԵԽ-ից չէր կարող ստանալ, քանի որ պաշտոնապես ցուցակ չէր ներկայացրել: Դեկտեմբերի վերջից մինչև երեկ պետությունը տարբեր խողովակներով փորձում էր հրամցնել հանրությանը, թե ամեն ինչ նորմալ է, սովորական ընթացակարգային խնդիրներ են, և թեկնածուների ցուցակը չի մերժվել: Ինչպես մենք ծանոթանում ենք մամուլից, այդ մասին Արա Ղազարյանն է հաղորդագրություն տարածում՝ ասելով, թե ինքը հարցազրույցի է հրավիրվել: Այդ մասին պատգամավոր Արփինե Հովհաննիսյանն է հայտարարում, թե ընտրության հետաձգումն ընդամենը ԵԽ-ի ընթացակարգերի հետ է կապված: Եվ միայն գիշերը հայտնվում է Ս. Սարգսյանի հրամանագիրը: Կարող եմ նաև հավելել, որ մեր պաշտոնական հարցման և ԵԽ-ի կողմից տրված պատասխանի համաձայն՝ ՀՀ-ն պաշտոնապես երեք թեկնածուների ցանկ չի ներկայացրել Եվրոպական խորհուրդ: Հետևաբար ԵԽ-ն հարցազրույցներ անցկացնելու մասին չէր կարող ծանուցած լինել:

– Բայց եթե Ս. Սարգսյանը հոկտեմբերի 13-ի հրամանագրով հաստատել էր այդ երեք թեկնածուների ցանկը, մինչև հիմա այն ինչո՞ւ ԵԽ չէր ուղարկվել:

– Դա հենց այն մեխային հարցն է, որը բացատրության կարիք ունի: Որովհետև ստացել էին խորհրդատվական հանձնաժողովի բացասական եզրակացությունը, հավանաբար խայտառակ չլինելու համար ուղիներ էին փնտրում: Խորհրդատվական հանձնաժողովն իր կարծիքը տալիս է ցանկը ներկայացնելուց առաջ: Դա ոչ պաշտոնական ճանապարհով է լինում, այդ ընթացակարգը հրապարակային չէ: Պետությունն արտգործնախարարության միջոցով բանակցում է այդ ցուցակի շուրջ և ստանում խորհրդատվություն: Իսկ բացասական խորհրդատվության դեպքում եթե պետությունը շարունակում է պնդել իր ցանկը, հաջորդ փուլում այն ուղարկում են ենթակոմիտե, որտեղ արդեն հրապարակային մերժվում կամ հաստատվում է: Հիմա, ըստ երևույթին, մեր պետությունը խուսափել է հրապարակային մերժումից:

– Իսկ այս երեք թեկնածունները կարո՞ղ են մասնակցել հաջորդ մրցույթին:

– Դա կարելի է տեղավորել հավանականության տեսության մեջ, բայց ակնհայտ է, որ այս երեք թեկնածուները, ԵԽ մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից արժանանալով բացասական կարծիքի, ըստ էության որակազրկվում են ԵԽ բոլոր մարմիններում աշխատելու համար: Եվ այսուհետ դա միշտ հաշվի է առնվելու նրանց կողմից: Հետևաբար սրանց թեկնածությունների առաջադրման վրա մեր պետությունը երբեք չպետք է ռեսուրս ծախսի: Արդեն հստակ է, որ այս երեքը չեն համապատասխանում կոնվենցիայի 26-րդ հոդվածի 1-ին մասի չափանիշներին:

– Կարելի՞ է եզրակացնել, որ նույնքան որակազրկված պետք է համարել նաև այն հանձնաժողովին, որն ընտրել է այս երեքի թեկնածությունը:

– Ակնհայտ է, որ այդ մրցույթի ողջ ընթացքում մեր կողմից բացահայտված խախտումները և դրանց համառ կատարումն ակնհայտորեն չեն ապահովել նրանց հետապնդած ստվերային նպատակների իրագործումը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում