Saturday, 20 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Ռեբեցը բացատրում է՝ ինչու է «Հրվ․կովկասյան երկաթուղիները» վնասով աշխատում

ՀԿԵ-ն կրկնակի ավելի կոնցեսիոն վճարներ է անում Հայաստանում՝ բացի այն վնասներից, որոնք ՀՀ կառավարությունն է մասնակիորեն փոխհատուցում: Այս մասին այսօր ասաց ՀԿԵ ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը՝ պատասխանելով «Առաջին լրատվական»-ի հարցին, թե ինչու է ՀԿԵ ՓԲԸ-ն վնասով աշխատում և ինչպես է վերաբերվում անկախ պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանի բարձրացրած հարցին:

Նա նշեց, որ կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն՝ ՀՀ կառավարությունը պետք է փոխհատուցի ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների մի մասը: Իսկ այդ վնասների ծավալը, ըստ նրա, կախված է ուղևորափոխադրումների ծավալից, իսկ վերջինս էլ ձևավորվում է պատվերի արդյունքում, որը ներկայացնում է տրանսպորտի և կապի նախարարությունը:

«Այդ համաձայնագրի համաձայն՝ տարբեր ժամանակներում տարբեր չափաբաժիններով է ակնկալվում փոխհատուցումը, երեսուն տոկոսից ավելի փոխհատուցում չկա, հաջորդ տարի վնասների 30 տոկոսը պետք է փոխհատուցվի: Ամեն տարի ընկերությունը ներկայացնում է աուդիտորական հաշվետվություն, վնասների հաշվարկ, ծախսերի հաշվում, և այդ աուդիտորական հիմքերի հիման վրա ներկայացվում են փոխհատուցման տվյալները»,- ասաց Ռեբեցը՝ ներկայացնելով վնասների և ՀՀ կառավարության փոխհատուցելիք գումարի թվային տվյալներ:

Նա նաև ասաց, որ Էդմոն Մարուքյանի բարձրացրած հարցին հիմնավոր կերպով պատասխանել է ֆինանսների նախարարության ներկայացուցիչը: ՀԿԵ ՓԲԸ ղեկավարը նաև տեղեկացրեց, որ պարբերաբար գումարներ են վճարվում՝ անկախ հարկերից, այսինքն՝ 2014 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ 2009-2013թթ. ընթացքում ուղևորափոխադրումներից վնասների փոխհատուցման գծով կուտակված պետության ընդհանուր պարտքը կազմում է 818,8 մլն դրամ, այն դեպքում, երբ ՀԿԵ-ն իր հերթին վճարել է 1,7 մլրդ դրամ կոնցեսիոն վճարներ:

Հիշեցնենք, որ ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանը գրությամբ դիմել էր ՀՀ Վերահսկիչ պալատի նախագահ Իշխան Զաքարյանին ու առաջարկել Վերահսկիչ պալատի 2015 թվականի տարեկան ծրագրում որպես առանձին թեմա (ծրագրային հարց) ներառել և մանրամասն քննության առարկա դարձնել նաև «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի կրած վնասների իրական չափերը: Առաջարկությունը հիմնավորվել էր նրանով, որ, ինչպես հայտնի է, Հայաստանի Հանրապետությունը յուրաքանչյուր տարի պետական բյուջեից սուբսիդավորում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ կրած վնասները: Մասնավորապես, ըստ տարիների սուբսիդիաների գումարն ունի հետևյալ տեսքը. 2011՝ 167 մլն ՀՀ դրամ, 2012՝ 155 մլն ՀՀ դրամ, 2013՝ 328 մլն ՀՀ դրամ, 2014՝ 536,5 մլն ՀՀ դրամ, 2015՝ 496,5 մլն ՀՀ դրամ: Այսինքն՝ 2011-2014 թվականների ընթացքում այդ վնասը կտրուկ աճել էր և մտահոգել անկախ պատգամավորին:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում