Tuesday, 16 04 2024
20:30
ԵՄ խորհուրդը ապրիլի 22-ին կքննարկի Ուկրաինային զենքի մատակարարումը
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունել է Հայաստանում ԵՄ դիտորդական առաքելության ղեկավարին
Պետությունից թաքցված շուրջ 50 մլն դրամի հարկն ամբողջությամբ վճարվել է
Անահիտ Ավանեսյանն անդրադարձել է նախարարությունում իրականացված խուզարկությանը
19:50
Կոպենհագենում 17-րդ դարի Ֆոնդային բորսայի շենքում հրդեհ է բռնկվել
19:40
Ֆիլիպիններում իրավապահներն ավելի քան երկու տոննա մետամֆետամին տեսակի թմրանյութ են առգրավել
Ադրբեջանը խախտում է հայ գերիների կեցության միջազգայնորեն սահմանված նորմերը. համահայկական միության հայտարարութունը
19:20
Ճապոնիան հայտարարել է ՆԱՏՕ-ի հետ համագործակցությունն ամրապնդելու մտադրության մասին
Արայիկ Հարությունյանը ներկայացրել է հաղորդակցության նոր ճարտարապետության հիմքում դրված առաջնահերթություններն ու ոլորտում նախատեսվող ծրագրերը
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
18:50
Բայդենն ու կինը 620.000 դոլար են աշխատել
18:50
Կուբան կոչ է արել ԱՄՆ-ին՝ թուլացնել պատժամիջոցները
Մեկ տարում միայն մեկ ընկերությունից Ծառուկյանն ունեցել է ավելի քան 1 միլիարդի ապօրինի շահաբաժին
ՀԱՄԱՍ-ը մերժել է Իսրայելի հետ գործարքի կետերը
ԵՄ դիտորդական առաքելության ղեկավարը Կաթողիկոսին տեղեկություններ է փոխանցել սահմանային վիճակի մասին
18:20
ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը մտադիր է այս շաբաթ քննարկել Կիևին օգնելու առանձին օրինագիծ
18:10
Թաիլանդում Նոր տարվա արձակուրդի օրերին ավելի քան 200 մարդ է զոհվել ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
40+10 հազար դրամ աջակցության միջոցառման շահառուների շրջանակն ընդլայնվել է
Իրանի բաց ազդակը Հայաստանում
17:50
ՀԱՄԱՍ-ը կրկնակի կրճատել է պատանդների թիվը, որոնց պատրաստ է ազատ արձակել Իսրայելի հետ գործարքի շրջանակներում
Հայ զինվորները սպանվել են իսրայելական զենքով, չփորձեք Երևանը ներքաշել ձեր խաղերի մեջ. Իրանի դեսպան
ՌԴ-ն արտատարածաշրջանային ուժ չէ. Իրանի դեսպան
17:40
Իրանի նախագահը ցավոտ պատասխանով է սպառնացել երկրի շահերի դեմ ցանկացած գործողության դեպքում
Դուք կապիտուլյացիոն կոալիցիա եք. ինքներդ եք դա ընդունել. Ալեքսանյանն` ընդդիմությանը
Մեր հարևանների անվտանգությունը, մեր անվտանգությունն է. երկխոսությունն է լավագույն լուծումը
Պատերազմը շան նման է` որքան նրանից վախենում ես, այնքան նա քեզ մոտ է գալիս
Երկակի ստանդարտների քաղաքականությամբ չես կարող տարածաշրջանում խաղաղություն բերել
ՀՀ-ն առավել ջանք չի գործադրել բանակցություններում. Ադրբեջանը առարկության համար 3 փաստարկ ունի
«Արմմոնո» փառատոնը խոսում է երազանքների մասին. ազատագրում է փակ դռներից

10 քայլ, որոնք Երևանը կազատեն խցանումներից. Newmag.am

Newmag.am-ը գրում է. 10 քայլ, որոնք Երևանը կազատեն խցանումներից.

1. «Ապամոնտաժել» ԱՊՊԱ-ների արձանագրման գործառույթը

ԱՊՊԱ-ի ներդրումը Հայաստանում հեղափոխական էր: Վարորդները ուզած-չուզած դարձան ավելի քաղաքակիրթ և վթարից հետո այլևս իրար չեն ծեծում, բայց ԱՊՊԱ-ի ներդրումով մեկ այլ խնդիր առաջացավ. վթարված մեքենաները չափազանց երկար են մնում ճանապարհի վրա: Գրեթե ամբողջ աշխարհում վթարը արձանագրում է ճանապարհային ոստիկանը և տվյալներն ուղարկում ԱՊՊԱ-ներին: Դրանք էլ իրենց հերթին վստահ են, որ ոստիակնությունը չի կեղծի տվյալները: Այս դեպքում ԱՊՊԱ-ները կազատվեն վթարի վայր հասնելու գլխացավանքից, իսկ քաղաքացիները` ծանր ու երկարատև խցանումներից: Ի դեպ` Երևանում ճանապարհային ոստիկանները վթարի վայր կարող են հասնել առավելագույնը 10 րոպեում:

2. Երևանում ներդնել «SCHOOL BUS»-եր

Առավոտյան ժամերին բացի աշխատանքի շտապողներից ամբողջ քաղաքը քաոսի են վերածում երեխաներին դպրոց տանող ծնողները: Օրինակ` Բաղրամյան պողոտայում գտնվող մի քանի դպրոցների դիմաց մեքենաները որոշ ժամերի նույնիսկ երրորդ շարք են կանգնում: Խնդիրը հնարավոր է լուծել «school bus»-երի միջոցով: Այսինքն` դրանք ավտոբուսներ են, որոնք ամեն օր տարբեր թաղամասերից հավաքում են երեխաներին և տանում դպրոց: Դրանց կիրառության դեպքում ծնողները կազատվեն ամեն օր երեխաներին դպրոց ճանապարհելուց, և փողոցները կազատվեն հարյուրավոր մեքենաների կուտակումներից:

3. Խրախուսել փոքր մեքենաների շահագործումը. «Размер имеет значение»

Հայաստանում մեքենաները տարբերակված չեն և ոչնչով չեն խրախուսվում փոքր մեքենաները` միայն գույքահարկի դեպքում է տարբերակվում: Եթե ջիպերի հարկերը 2 անգամ ավելի լինեն, ու կայանելու համար փոքր մեքենաներից թանկ վճարեն, փոքր մեքենաները կդառնան ավելի կիրառելի: Արդյունքում` մեքենաների վառելիքի ծախսերը կկրճատվեն. փոքր մեքենաները հիմնականում փոքրալիտրաժ են, և զգալիորեն կթեթևանա երթևեկությունը. նույն ճանապարհին ավելի շատ մեքենա կտեղավորվի:

4. Հեծանվային երթուղիների կառուցում

Նիդերլանդներում առավոտյան ժամը 8-ին նույնիսկ կարելի է հանդիպել հեծանիվների խցանման: Եթե այդ բոլոր մարդիկ աշխատանքի գնային մեքենաներով մի քանի օր կտևեր, մինչև տեղ կհասնեին: Երևանում հեծանվուղիներ մեծ հաշվով չկան, եղածն էլ մի տեսակ այնպես` ձևի համար է կառուցված: Բացի այդ` Բրյուսելի քաղաքապետարանը գնել է հազարավոր հեծանիվներ, որոնք քաղաքացիները չնչին գումարով վարձում են քաղաքապետարանից ու ամբողջ ամիս երթևեկում: Որակյալ հեծանվուղիներ կառուցելու և հեծանվային երթևեկությունը խրախուսելու դեպքում բավական կթեթևանա քաղաքի էկոլոգիական վիճակն ու երթևեկությունը:

5. Գերատեսչությունների «ապակենտրոնացում»

Հայաստանում բոլոր կարևորագույն օբյեկտները կենտրոնացած են կենտրոնում: Օրինակ` Բաղրամյան փողոցում է գտնվում և խորհրդարանը, և Նախագահի նստավայրը, Հանրապետության հրապարակում` կառավարությունը, նախարարությունների մեծ մասը, գլխավոր դատախազությունը, Ալեք Մանուկյան փողոցում` մի քանի համալսարաններ: Սա ոչ միայն ռազամավարական իմաստով է անտրամաբանական, այլև խանգարում է երթևեկությանը: Հենց այդ պատճառով է, որ պաշտոնական հյուրեր ունենալու դեպքում ամբողջ քաղաքի երթևեկությունը կաթվածահար է լինում: Մի ժամանակ կար գաղափար, որ նախարարությունները տեղափոխեն այլ քաղաքներ, բայց, կարծես թե, ամեն ինչ ավարտվեց թղթի վրա: Գերատեսչությունների «ապակենտրոնացումը» թույլ կտար քաղաքը զգալիորեն բեռնաթափել:

 

Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուր կայքում

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում