Interactive Advertising Bureau-ն և Verizon-ը հարցումներ են անցկացրել, որոնց 2013 տղամարդիկ են մասնակցել: Արդյունքում պարզվել է, որ սմարֆոնների օգնությամբ գնումներ կատարելիս հսկայական գենդերային տարբերություն է առաջանում, գրում է vido.com.ua-ը:
18-34 տարեկան հարցված տղամարդկանց երեք քառորդը սմարթֆոններն օգտագործում է շոփինգի համար, նման կերպ է վարվում կանանց միայն 59%-ը: Ավելին, երբ խոսքը վերաբերում է սմարֆոնի օգնությամբ գնումներ կատարելուն, տղամարդիկ պատրաստ են ավելի շատ ծախսել:
Ընդ որում, բջջային հեռախոսներն ավելի շատ օգտագործվում են ապրանքների գները համեմատելու և դրանց վերաբերյալ կարծիքներ լսելու նպատակով: