Tuesday, 23 04 2024
Հայաստանը՝ Պուտինի «կենսական տարածքի» մաս
Համաձայն չեմ, որ համայնքապետները դժգոհ են. Վահե Ղալումյան
Մոսկվան և Բաքուն փորձում են հետ բերել կորցրածը
Սահմանազատման սողանցքները․ կփակվի Վրաստան տանող ճանապարհը
Գագիկ Բեգլարյանից պահանջվում է տասնյակ բնակարաններ, տներ, տարածքներ, փող
21:51
Պուտին-Ալիև հանդիպման հիմնական ուղերձը
Այս սցենարից են սարսափում Վրաստանում
21:30
Մեծ Բրիտանիայի պաշտպանական արդյունաբերությունն անցնելու է պատերազմական ռեժիմի
21:25
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
ԱԽ քարտուղարը չի մասնակցի Սանկտ Պետերբուրգում Անվտանգության հարցերը համակարգող բարձր ներկայացուցիչների 12-րդ միջազգային հանդիպմանը
Հավաքի ժամանակ տեղի ունեցած միջադեպի առնչությամբ Պաշտպանի հանձնարարությամբ աշխատանքային խումբ է մեկնել Տավուշի մարզ
Փաշինյանի պատասխանն Էրդողանի շանտաժին
Գավառում ընթանում են ճանապարհների փոսային նորոգման աշխատանքներ
Իջևանում կասեցվել է սանիտարահիգիենիկ նորմերը կոպիտ խախտած «Մայիսյան կամուրջ» հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
20:30
Ստոլտենբերգն Ուկրաինային օգնությունն անվանել է ներդրում ՆԱՏՕ-ի անվտանգության մեջ
Իսրայելը 200 օրվա ընթացքում Հորդանան գետի արևմտյան ափին ավելի քան 8,4 հազար պաղեստինցի է ձերբակալել
ԱԳ փոխնախարարը և Սենատի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամական խմբի նախագահը քննարկել են Հարավային Կովկասի գործընթացները
Վարչապետը և Սենատի Հայաստան-Ֆրանսիա բարեկամական խմբի ղեկավարը քննարկել են երկկողմ համագործակցության օրակարգային հարցեր
ՀՀ նախագահը և Ֆրանսահայերի խորհրդի նախագահը կարևորել են ֆրանսահայ կազմակերպությունների լայն գործունեությունը
Ուղիղ․ Ջահերով երթ՝ դեպի Ծիծեռնակաբերդ
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը Արգենտինայի նորանշանակ դեսպանին է ներկայացրել Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության գործընթացը
19:20
ԱՄՆ պետդեպարտամենտը զեկույցով արձանագրել է հայերի նկատմամբ Ադրբեջանի կողմից մարդու իրավունքների խախտումների դեպքեր
19:10
Լա Մանշի նեղուցը հատելու փորձի ժամանակ 5 մարդ է զոհվել
Սպանել էր, ապա դիակը այրել և թաղել իր այգում
Վրաստանը կառուցել է դեպի Ռուսաստանի հետ սահման տանող ամենաերկար թունելը
18:30
Շվեյցարիան ապաարգելափակել է շուրջ 317 մլն դոլարի ռուսական ակտիվներ
18:20
Լոնդոնը կսկսի անօրինական միգրանտների արտաքսումը Ռուանդա
18:10
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ է պատրաստում Չինաստանի բանկերի դեմ` ՌԴ-ին աջակցելու համար
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
«Վրդովված ենք Ալեն Սիմոնյանի ելույթից». ՌԴ Դաշնության խորհրդի փոխխոսնակ

Air Armenia-ն իր անգործության հետևանքով ընկերության սնանկանալու մեղքը բարդում է ԶԼՄ-ների վրա

Air Armenia ավիաընկերությունը երեկ վերջապես  հայտարարել է, որ ժամանակավորապես դադարեցնում է թռիչքները մի շարք ուղղություններով, ինչը տևական ժամանակ է՝ արդեն հաստատված փաստ է:

«Տարածված տեղեկությունների համաձայն՝ ամռան ընթացքում փորձեր եղան ավիաընկերության գործունեությանը խոչընդոտելու ուղղությամբ, որի արդյունքում միտում դիտվեց միակ հայկական ավիափոխադրողի վերացման, ինչը կարող է նպաստավոր պայմաններ ստեղծել օտարերկրյա ավիաընկերությունների համար՝ մենաշնորհային և անկախ քաղաքականություն իրականացնելու և Հայոց երկնքին տնօրինելու ուղղությամբ»,-ասված է հաղորդագրության մեջ:

Նշենք, որ մինչ այս, մենք մի քանի հոդվածներ էինք  հրապարակել առ այն, որ ավիաընկերությունը լուրջ ֆինանսական խնդիրներ ունի, հսկայական պարտքեր ունի կուտակած՝ ինչպես «Զվարթնոց» օդանավակայանին, այնպես էլ օդանավերը վարձակալած ընկերությանը: Գրել էինք, որ այդ ֆինանսական խնդիրները հնարավոր է բերեն ավիաընկերության սնանկացման:

Մեր բոլոր հրապարակումներին ավիաընկերությունը սվիններով էր արձագանքում՝ հայտարարելով, որ մեր հրապարակումները ապատեղեկատվություն են, իրենք ոչ մի խնդիր չունեն, ամեն ինչ կարգին է, իսկ չվերթերը չեն հետաձգվում: Դրանից հետո մենք հրապարակեցինք ավիաընկերության չվացուցակը, որից ակնհայտ էր դառնում, որ մի քանի օր շարունակ Air Armenia-ի չվերթերը դեպի Մոսկվա, Աթենք և մի քանի այլ երկրներ չեղյալ են հայտարարվել: Իսկ որպես պատճառ նշել էինք, որ ավիաընկերությունը օդանավ չունի:

Երեկ արդեն Air Armenia-ն ինքն է խոստովանել, որ ներկայումս թռիչքներ է իրականացնում ընդամենը 1 օդանավով, քանի որ մյուս երկու օդանավերը   գտնվում են Հոլանդիայում՝ տեխնիկական սպասարկման նպատակով:

«Առաջացած խուճապի և հասարակության շրջանում առկա անորոշությանը զուգահեռ՝ Ա320 տիպի օդանավերի սեփականատերերը պահանջեցին օդանավերից մեկի՝ հերթական տեխնիկական և մյուսի՝ ոչ պլանավորված տեխնիկական սպասարկումը իրականացնել իրենց պատկանող օդանավակայանում՝ իրենց ավելի ապահովագրված զգալու նպատակով»,-հայտարարել է ավիաընկերությունը:

Մինչդեռ մեզ հասած հավաստի տեղեկություններով՝ օդանավերը վերադարձվել էին, քանի որ ավիաընկերությունը չի կարողացել մարել օդանավերի վարձակալության խոշոր գումարը: Ամեն դեպքում Air Armenia ավիաընկերությունը, ի զարմանս շատերի, իր մեջ գտել է եռանդ, ուժ և միջոցներ՝ թռիչքները կազմակերպելու ընդամենը մեկ օդանավով:

Զավեշտալի է, որ ավիաընկերությունն իր սխալ կառավարման կամ այլ պատճառներից առաջացած խնդիրները փորձում է բարդել տեղական, այդ թվում՝ մեր կայքի և ռուսական լրատվամիջոցների վրա՝ իբր թե ԶԼՄ-ների հրապարակումներն են հսկայական կորուստներ պատճառել ընկերությանը:

«Ռոսաերոնավիգացիայի կողմից տարածված հայտարարությունը, մեծ տարածում գտնելով հայաստանյան լրատվամիջոցների շրջանում, պատճառ հանդիսացավ հայկական ավիափոխադրողի հեղինակության անկման, ինչի արդյունքում Air Armenia ավիաընկերությունը սկսեց կրել ֆինանսական մեծ կորուստներ: Հայտարարությունը խուճապ առաջացրեց թե ուղևորների, թե կրեդիտորների և թե դեբիտորների շրջանում: Բազմաթիվ ուղևորներ սկսեցին վերադարձնել արդեն իսկ գնված տոմսերը: Ուղևորների մի մեծ զանգված հրաժարվեց հայկական ուղևորափոխադրողի ծառայություններից: Վաճառքները նվազեցին ավելի քան 60%-ով»,-ասված է հաղորդագրության մեջ և ավելացված, որ ստեղծված իրավիճակում ավիաընկերության ղեկավարությունը որոշում է կայացրել կտրուկ քայլերով իրականացնել կազմակերպության ֆինանսների վերակառուցում, բարեփոխել չվացուցակը մինչև դեկտեմբերի 20-ը՝ շեշտադրում անելով մեծ պահանջարկ ունեցող հիմնական ուղղություններով թռիչքների կազմակերպման վրա:

Ընթացիկ ժամանակահատվածում նախատեսվում է ներգրավել ֆինանսական միջոցներ, կատարել աշխատանքներ Air Armenia-ին պատկանող երկու Ա320 օդանավերը վերադարձնելու ուղղությամբ և դեկտեմբերի 20-ից սկսած իրականացնել բոլոր թռիչքները՝ ըստ նախկինում հայտարարված ձմեռային չվացուցակի:

Air Armenia-ն, սակայն, ֆինանսական և այլ տեսքով  պետական աջակցություն չի ստանա: Վերջերս էկոնոմիկայի փոխնախարարն էր ասել, որ ՀՀ կառավարությունը չի պատրաստվում աջակցություն ցուցաբերել ընկերությանը: Ասում են, որ եթե մասնավոր սեկտորից խոշոր ներդրում չարվի, Air Armenia-ն ևս կարժանանա «Արմավիայի» ճակատագրին, այսինքն՝ վերջնականապես սնանկ կհայտարարվի:

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում