«Ինձ մեկ անգամ եթե խաբես՝ ամոթ քեզ: Եթե երկու անգամ խաբես՝ ամոթ ինձ»:
Վաճառքի շատ հնարքներ մտածված են մարդկանց հոգեբանության վրա ազդելու համար: bigpicture.ru-ն առաջարկել է 8 հանրահայտ հնարքներ, որոնք ստիպում են գնորդներին ավելի շատ գումար ծախսել նույնիսկ այն ապրանքի վրա, որը ձեզ հարկավոր չէ:
1. «Գնիր 5 իր ընդամենը 3000 դրամով»
Դուք հաստատ տեսել եք նման պաստառներ խանութներում: Վաճառողն առաջարկում է ձեռք բերել 5 իր 3000 դրամով: Բայց նա չի հայտնում այն մասին, որ գնորդը կարող է ձեռք բերել ընդամենը մեկ իր՝ վճարելով 300 դրամ: Եվ հաճախորդը ձեռք է բերում ավելի շատ, քան իրեն հարկավոր է, քանի որ համարում է, որ միայն այդկերպ կարող է ստանալ այդ շահավետ առաջարկը:
2. Բարձր, բայց նեղ փաթեթավորում
Իհարկե, ճիշտ չէ գրքի մասին շապիկով դատելը: Սպառողները ենթագիտակցորեն համարում են, որ որքան բարձր է տուփը, այնքան շատ է այն պարունակում իրենց անհրաժեշտ մթերքը, բայց դա իրականության հետ ոչ մի կապ չունի:
3. Զեղչեր մինչև 50%
Այս հնարքին խաբվում են շատ գնորդներ: Դուք քայլում եք խանութում և տեսնում եք «50% զեղչ» գրությամբ պաստառ: Բնականաբար, դուք ցանկանում եք մտնել այդ բաժին: Ավելի մոտ գնալով՝ տեսնում եք, որ նշված է մինչև 50% զեղչ: Բայց շատերը այլևս չեն հրաժարվում գնումներից՝ հույս ունենալով, որ իրերի մեծ մասը վաճառվում է առավելագույն զեղչերով:
4. Գովազդային տեքստում նշվում է «ընդամենը» բառը
Carnegie Mellon University-ին 2007 թ. հետազոտություն է անցկացրել, որն ապացուցել է՝ եթե փոխեք «Առաքումը՝ 5 դոլար» արտահայտությունը «Առաքումը մինչև 5 դոլար»-ի, ապա գնորդների արձագանքը կավելանա 20%-ով: Որոշ մարդիկ համարում են, որ իրենց դժվար է խաբել այդ հնարքով: Եթե վերլուծեք յուրաքանչյուր բառ նկարագրությունում, ապա հնարավոր է մտածել, որ 5 դոլարը առաքման համար այնքան էլ շատ չէ:
5. Ինը թվով հնարքը
Վաճառողները սիրում են այնպիսի գին սահմանել ապրանքների համար, որ այն ավարտվի 9 թվով: Օրինակ՝ եթե հեռուստացույցը արժե 799 դոլար, ապա պոտենցիալ գնորդները ավելի լոյալ են ընդունում այն, քան 800 դոլարը: Այդ հնարքն աշխատում է արդեն երկար տարիներ:
6. Շեշտը դրվում է փոքրիկ, այլ ոչ ամբողջական վճարման գումարի վրա
Հաճախ է հնարավոր տեսնել գովազդ, որը հետևյալ խոսքերն է պարունակում՝ «Վճարելով ամսական ընդամենը մեկ գավաթ սուրճի գումար, դուք կարող եք ձեռք բերել նոր բջջային հեռախոս»: Ավելի հաճախ նման հնարքներ են գործում էլեկտրոնիկա վաճառողները:
7. Ռեստորանների խորամանկությունները
Cornell University-ի անցկացրած հետազոտությունների տվյալներով՝ սրճարանների և ռեստորանների հաճախորդները պատրաստ են ավելի շատ ծախսել, եթե ճաշացանկում չկա ճաշատեսակների արժեքը: Բացի այդ, հաճախ ընդգրկվում են թանկարժեք ճաշատեսակներ՝ նախօրոք իմանալով, որ հաճախորդը դրանք չի ընտրի: Բայց մյուս ճաշատեսակները դրա փոխարեն լավ կվաճառվեն:
8. «Գնային խարիսխ»
Այս միջոցը կիրառվում է հագուստի առևտրի բնագավառում: Խանութում դուք տեսնում եք 10000 դրամ արժողությամբ վերնաշապիկ, որի նախնական արժեքը 20000 դրամ է: Եվ մտածում եք՝ հոյակապ գնում եք կատարում, թեև խանութն այդ վերնաշապիկը երբեք չի վաճառել 20000 դրամով: Առևտրի կենտրոններն այդ հնարքը անվանում են «Գնային խարիսխ»: