Friday, 19 04 2024
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն
Չզարմանաք, եթե ՌԴ բազան փոխարինվի ՆԱՏՕ-ի զորքով. Զախարովա
36 կգ. ոսկի, 293 մլն ռուբլի. ով է Ռուսաստանից ուղղորդել
23:30
Իրանը մտադիր է ամրապնդել Ռուսաստանի հետ ռազմական համագործակցությունը. դեսպան
ՀՀ ՄԻՊ-ը մասնակցել է Մարդու իրավունքների ազգային հաստատությունների եվրոպական ցանցի կառավարման խորհրդի առցանց նիստին
Թուրքիայում 5.6 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Ստոլտենբերգը հայտարարել է՝ ՆԱՏՕ-ն աշխատում է ավելի շատ հակաօդային պաշտպանության համակարգեր ուղարկել Ուկրաինա
Բաքուն բացեց Քյուրեջիքի գաղտնիքը. Ռուսաստանը հեռանում է, որ մնա՞ Ադրբեջանում
Սահմանազատումը սառեցվում է. վճռորոշ կլինեն արտաքին ազդակները
Գեբելսի մակարդակի պրոպագանդա է Վրաստանում
21:50
Արքայազն Ուիլյամը կնոջ մոտ քաղցկեղի ախտորոշումից հետո վերադարձել է հանրային պարտականությունների կատարմանը
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան համահայկական միությունն անդրադարձել է Ադրբեջանում Ֆրանսիայի դեսպանի հետկանչին
Բերդկունքի ամրոցը կվերականգնվի և կվերածվի արգելոց-թանգարանի
Շարժվել Արևմուտք առանց Վրաստանի Հայաստանը չի կարող
21:10
Իտալիայի ոստիկանությունը ձերբակալել է ամենափնտրվող ամերիկացի հանցագործներից մեկին
Դավիթ Տոնոյանը կմնա կալանքի տակ

Վանաձոր-Ֆիոլետովո երկաթուղային ճանապարհի շինարարությունն առայժմ տնտեսապես շահավետ չէ

Վանաձոր-Ֆիոլետովո երկաթուղային ճանապարհի շինարարությունն առայժմ տնտեսապես շահավետ չէ. նման եզրահանգման է եկել «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը, որի պատվերով կազմվել է նախագծի տեխնիկա-տնտեսական հիմնավորումը: Այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը հայտնեց, որ Վանաձոր-Ֆիոլետովո գծի արժեքը նախնական 250-250 մլն դոլար է գնահատվում՝ կախված լեռնային ռելիեֆից, հողային աշխատանքների, թունելների և կամուրջների կառուցման անհրաժեշտությունից:

Երկաթուղու ուղեգծի բոլոր հնարավոր տարբերակներից ընտրվել են 2-3-ը, որոնցից պետք է վերջանական ընտրել, թե որ ուղիով է անցնելու ճանապարհը: Վ. Ռեբեցի խոսքերով՝ առայժմ հաստատապես չի կարելի կանխատեսել, թե ինչքան կկազմեն փոխադրումների ծավալները, և ինչքան կլինի շահավետությունը:

Վ. Ռեբեցը նշեց, որ հայկական երկաթուղին ՀԿԵ-ին հանձնված է կոնցենսիոն կառավարման, իսկ նոր երկաթգծի կառուցումը բիզնես-նախագիծ է, և այստեղ պետք է կառավարությունն ու մասնավոր հատվածը որոշեն իրենց մասնակցության ձևաչափը: Ամեն դեպքում, երբ գտնվեն ներդրողներ, ըստ Վ. Ռեբեցի, երկաթուղու շինարարությունը կարելի է ավարտել մոտ 2 տարում:

Հիշեցնենք, որ այս երկաթգծի շինաշխատանքների մեկնարկի մասին կառավարությունը բազմիցս հայտարարել է, իսկ այս տարվա սկզբին տրանսպորտի և կապի նախարարը այն անվանել էր «առաջին գերակայություն» և հայտնել, որ այս տարի երկաթգծի կառուցման նախագծային աշխատանքները պետք է ավարտին հասցվեն, ու պետք է սկսվի շինարարությունը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում