Friday, 19 04 2024
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար
Արցախի ԱԺ-ն ՌԴ համապատասխան կառույցների հետ անհապաղ քննարկումներ է խնդրում սկսել
Երևանն ու Բաքուն 4 գյուղի հատվածում պայմանավորվել են սահմանազատման հարցում
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Հարսնաքար», «Բյուրեղ», տներ, մեքենաներ, միլիարդներ. Դատախազությունը պահանջում է Ռ. Հայրապետյանից
Հայաստանում կգործի ժամանակավոր նպաստների թերթիկների ձևակերպման միասնական հարթակ
19:30
ԱՄՆ պետքարտուղարը խոսել է Ուկրաինային օգնություն տրամադրելու ուշացման հետևանքների մասին
Ամփոփվել են ՀՀ քաղշինկոմիտեում և ԿԳՄՍՆ-ում Պետական վերահսկողական ծառայության ուսումնասիրությունների արդյունքները
19:10
Մինչև 10% քեշբեք GetTransfer-ից՝ IDBank-ի քարտերով
19:00
Սպիտակ տան ներկայացուցիչն ու Ուկրաինայի վարչապետը քննարկել են ռեֆորմները
ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդ Իսմայիլ Հանիեն կայցելի Թուրքիա

«Հետո մեկը չգա ասի՝ ես հայրենասիրությունից 5 եմ ստացել». Տեր Մեսրոպ քհն․ Արամյան

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է «Այբ» կրթահամալիրի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյանը:

-Տեր Մեսրոպ, այս տարի հայրենասիրական ակումբներ են բացվելու դպրոցներում: Ինչպե՞ս եք գնահատում այս գաղափարը և արդյոք դրա անհրաժեշտությունը կար:

Ես ընդհանրապես դա շատ եմ կարևորում դպրոցներում: Իհարկե, շատ կարևոր է, թե դա ինչպես ես անելու: Մենք «Այբ»-ում մեծ ուշադրություն ենք դարձնում դրա վրա, դա և ներծծված է բոլոր առարկաների մեջ, և կազմակերպում ենք տարբեր ֆորմատի աշխարհայացքային քննարկումներ, որտեղ խոսում ենք պատասխանատվության, հայրենասիրության, հայրենիքի հետ կապի մասին և այդ ամենը փորձում ենք շատ ավելի խորքային ներկայացնել, որ երեխաները հասկանան, որ սա իրենց համար կենսական, էկզիստենցիալ մի բան է: Դա պետք է արվի, դա կրթության առաքելությունն է, և կարծում եմ, որ դա շատ բարի ցանկություն է, իհարկե, շատ կարևոր է, թե ով է դա անում և ինչպես է անում: Մեզ համար դա կենսական է, որովհետև մենք հայ մարդ ենք ձևավորում, որը պիտանի կլինի այս երկրին, այլապես ինչի համար ենք չարչարվում:

-Նկատի ունեմ՝ հայրենասիրական դաստիարակությունը չպիտի՞ գա ընտանիքից, մանկապարտեզից: Այսինքն` դա ոչ թե առանձին առարկա պետք է լինի, այլ ամեն առարկայում դա պիտի լինի:

-Երբ ասում ենք առանձին առարկա, դա չի դատարկվում որպես այնպիսի առարկա, ինչպես հայոց լեզուն է կամ մաթեմատիկան: Բնականաբար, հայրենասիրությունը կա, և հայոց լեզվի մեջ և մաթեմատիկայի ուսուցիչը պիտի այդ կերպարը լինի, որ հայրենասիրություն ներշնչի: Դա ոչ թե հիմնական առարկաներին փոխարինելու միտումն ունի, այլ կարող է դառնալ միջառարկայական կոորդինացիա, որը շատ կարևոր է: Մենք դա դպրոցներում չունենք, եթե ուզում ենք դպրոցներում ինչ-որ արժեք սերմանել, պարզ չէ, թե ինչպես պետք է դա սերմանենք, և ինչպես է տեղի ունենում այդ միջառարկայական կոորդինացիան: Դա կարող է լինել էլեկտիվ, ակումբային մի կուրս, երբ երեխաներ հավաքվում ու հետաքրքիր թեմաներ են քննարկում, խոսում են իրենց հերոսների, իրենց պատմության և այլնի մասին: Պետք է այդ հարթակները ստեղծել: Ես լավ ծանոթ չեմ, թե ինչպես դա պիտի արվի, բայց ողջունելի է, որ մենք ուզում ենք նոր սերնդի մեջ ինչ-որ բարի բաներ սերմանել: Հավանաբար կգտնվեն այն ճիշտ մեխանիզմները, որ հետո մեկը չգա ասի՝ ես հայրենասիրությունից 5 եմ ստացել, մեկը չգա հոգևոր դասից ասի՝ «Հայր մեր»-ից 5 եմ ստացել և այլն: Այլ լինի այնպիսի բան, որ աշակերտը վերցնում ու հասկանում է, որ սա իրենն է և կարողանում է իրեն պրոյեկտել այդ արժեքների մեջ:

 

Ավելին` տեսանյութում:

 

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում